دل که گل نیست 1(اگر نخونی ضررمیکنی)
شعرهای پرمعناوعاشقانه
شعرهای پرمعناوعاشقانه
نگارش در تاريخ دو شنبه 15 دی 1393برچسب:, توسط saber

من میگم سلام علیک اهلِ دلم

 

                        تومیگی خدافظ زدلت بیزارم

من میگم توهستی افتخار دل من

                         تومیگی زتوبریده این دلِ من

من میگم ، تو شهرِ عشقی

                        تومیگی عشقی دیگه نداری

من میگم،تو صیادِخــــوبی

                        تومیگی هرگزصیدی ندیدی

من میگم دوستت داره این دلِ من

                        تومیگی شاعرشده این دل من

من میگم که خیلی تشنه ام

                       تومیگی چشمه ابی وسرابم

من میگم خیلی برای تو نازی 

                        تومیگی آخراین بازی رو مبازی 

شعرازخانم مریم شجاعی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: